Saját zónás edzéstervek 2018-10-09T09:52:56+02:00

Saját zónás edzéstervek

Neked működik!

Eseményfüggetlen edzéstervek. Bármikor. Bárhol.

Versenyfelkészítőink jellemzője, hogy kötött pályás programok. Az adott esemény határozza meg az edzésterv kezdési időpontját, a periodizációt, az edzések felépítését és azok ütemezését. Saját zónás edzésterveink viszont megadják neked a döntés szabadságát! Nem arra a versenyre készülsz, amire nekünk van felkészítő csoportunk? Semmi baj, saját zónás edzésterveinket bármikor elkezdheted az általad kinézett versenyre! Egy dologra figyelj: ezeket az edzésterveket is megelőzi egy állapotfelmérés, egy tesztfutás és az egyéni zónáid meghatározása. A biztonság kedvéért kalkulálj két hetet ezekre az előkészületekre!

0
választható táv
0
saját zónás edzésterv
0%
Eredményesség
0
Lefutott km
Téli alapozó 2018 14 hetes 2018-10-09T14:44:55+02:00

Érdekel az edzéstervezés folyamata? Nézd meg mire számíthatsz!

Start – 2 hét: Legalább 2 héttel hamarabb válaszd ki a neked tetsző edzéstervet, vagy versenyfelkészítő programot!

Start – 13 nap: Edzőink egy kérdőívet küldenek e-mailben, melyet visszaküldés után kiértékelnek.

Start – 13 nap: Prémium tagság esetén a kérdőív kibővül a heti beosztásoddal és a program időtartamára beütemezett versenyeiddel.

Start – 13 nap: Ügyfélszolgálatunk segít a szükgéses technikai lépésekben (TrainingPeaks regisztráció, órabeállítás, stb.)

Start – 1 hét: Teljesíted a tesztfutást, ami feltöltődik a már beállított TrainingPeaks edzésnaplódba.

Start – 7 nap: A tesztfutás alapján meghatározzuk a saját zónáidat és hogy melyik edzéstervünkkel fejlődsz a legjobban!

Start – 7 nap: Prémium tagság esetén a versenynaptárad és a futós napjaid alapján rád alakítjuk az edzéstervet.

Start – 1 nap: Edzőink beteszik a naptáradba az edzéstervet.

Indul az edzés!

Start: Indul az közös munka, nyomás futni!

1-12 hét között minden hét végén: Edzőink átnézik az edzéseidet és beteszik a naptáradba a következő heti tervet.

1-12 hét között: Prémium tagság esetén minden hónapban kérheted az edződ, hogy alakítsa át az edzéstervedet, ha közbejön valami.

1-12 hét között minden edzésnapon: Lelkiismeretesen csinálod a számodra, a te saját zónáidra kiírt edzéstervet. Ugye?

1-12 hét között minden hónap végén: Ha prémium előfizetésed van, akkor minden hónap végén egy jelentést küldünk a fejlődésedről.

VERSENY: Edzőink rád szabott versenytakikával segítenek elérni a célodat. Hajrá!

Edzőink

Lőrincz Olivér
szakmai vezető
Fuss Te Is! Akadémia

Testnevelő tanári és mesteredzői (UCI) végzettséggel rendelkező edző vagyok, több mint 20 év állóképességi sportokban szerzett edzői tapasztalattal. Hosszútávfutók felkészülését már 12 éve irányítom.

További infók

Moós Gergely
vezető edző, alapító
Fuss Te Is! Akadémia

Moós Gergely vagyok. Szeretnélek motiválni, hogy fuss, és ha nem tudsz még futni, ne keseredj el, hanem gyalogolj! Kezdj el mozogni és ne add fel! Pontosan tudom, hogy min mész keresztül.

További infók

Simon Máté
mobilizációs és funkcionális edző
Fuss Te Is! Akadémia

Simon Máté vagyok, a DKCoaching és a Fuss Te is Akadémia mobilizációs és funkcionális edzője, emellett a Megafitnessben dolgozom személyi edzőként, és csoportos óra oktatóként.

További infók

Mi edzéstervet adunk, futóink futnak, eredményeink magukért beszélnek

Ajánlanám-e a programot? Egyszóval: IGEN! És igen, csupa nagybetűvel! A 12 hetes félmaraton felkészítőre jelentkeztem, szinte semmi futásról ( kb. hetente 1 Szigetkör, de volt hogy még az is kimaradt ha esett vagy fújt vagy csak úgy, amit bőven elégnek is éreztem) indulva és a célom a 2 órán belüli teljesítés volt. Olivért választottam \edző\\-nek azt kell mondjam először utáltam és bosszús voltam és kétségbe voltam esve. Hogy miért? Mert eleinte a meghatározott pulzus zónáimat sokszor csak úgy tudtam tartani hogy sétálnom kellett! Sétálnom!?! Egy futó edzésen!! Úgy gondoltam ilyen nincs és szörnyű érzés volt.

Gaál Mária

Jómagam a 16 hetes, 4 órás célidőt tartalmazó felkészülési tervet csináltam végig a Fuss Te is! Akadémián. A programhoz csatolt részként kaptam két tök jó fej edzőt és egy remek közösséget is. A pulzuskontrollos edzések nekem nagyon tetszenek. Pont annyira megterhelőek, hogy nem veszítem el a motivációmat a sok hetes felkészülési program teljesítése alatt, de azért az edzések végére érzem a befektetett munkát és a megtett kilométereket. 🙂 A hatékonysága pedig véleményem szerint megkérdőjelezhetetlen… Végül a sok duma helyett beszéljenek inkább a számok: 10 km-en: 58:12-ről 47:21-re, Félmaratonon: 2:01:17-ről 1:47:36-ra, Maratonon: 4:21:35-ről 3:58:37-re változott a legjobb időm. 🙂

Mamira György

Olyan edzésprogramot kaptam, amit internetről nem lehet letöltetni. Olyan embertől akit maximálisan tisztelek és elismerem a munkáját. Az elején kicsit kételkedtem a program sikerében, de miután be lettek állítva a megfelelő pulzusértékek, hétről hétre érezhető volt a fejlődésem. Meg kell bízni az edzőben, meg kell csinálni a feladatokat lelkiismeretesen, ennyi a titka. És működik. A pulzus és idő alapú edzéseknek köszönhetően nem hajtom szét magam az edzéseken, de megfelelően terhelt vagyok és érzem magamon a fejlődést.

Sándor László