Wizz-Air 7.5 km 2018-01-02T17:08:45+00:00

Project Description

Wizz-Air

7.5KM

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

7 km-es felkészítőprogramukat azoknak ajánljuk, akik magabiztosan, megállás nélkül tudnak már 5km-es távon futni. 1. szintű edzéstervünk akkor szól neked, ha legalább heti 3 alkalmat tudsz a futásra szánni!

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 3 edzésnap, 5K folyamatos futás, megállás nélkül
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 1 óra

2. szintű 7 km-es felkészítőprogramukat azoknak ajánljuk, akik magabiztosan, megállás nélkül tudnak már 5km-es távon futni úgy, hogy eközben a tempójuk legalább 7-8 perc között van, azaz az 5K idejük 35-40 perc között van!

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 35-40 perc közötti eredmény 5 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 60 perc

3. szintű 7 km-es felkészítőprogramukat azoknak ajánljuk, akik magabiztosan, megállás nélkül tudnak már 5km-es távon futni ráadásul 30-35 perc közötti idővel azaz 6-7perces tempó közötti ritmusban.

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 3 edzésnap, 30-35 perc közötti eredmény 5 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 60 perc

4. szintű 7 km-es felkészítőprogramukat azoknak ajánljuk, akik 6 perc alatti tempóban nyargalják végig az 5km-es távot, de valamiért szeretnének egy komoly 7K eredményt is futni, vagy olyan váltóban, vagye eseményen indulnak, ahol ez a 7K teljesítény kelleni fog. 4 edzésnapra lesz szükség az edzésprogram követéséhez!

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 30 perc alatti eredmény 5 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  3 hétköznapi edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 75 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.