Vivicittá 10 km 2018-01-06T16:40:49+00:00

Project Description

Vivicittá

10KM

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

Annak a futónak szól, aki most tud minimum 5-6 kilométert futni saját tempójában, megállás nélkül, 45 percen belül. Ez az edzésprogram heti három edzést tartalmaz.

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 3 edzésnap, 35perc környéki eredmény 5km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 60 perc

10K terveinket azoknak ajánljuk, akik magabiztosan , megállás és érdemi lassulás nélkül tudnak 6-8km-et futni. A második szintű edzésprogram belépő feltétele a 35perc környéki 5K eredmény és a heti 4 edzésre szánt szabadidő. Ez az edzésprogram heti négy edzést tartalmaz.

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 35 perc körüli idő 5 km-es  vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  3 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 60 perc

Harmadik szintű 10K edzésprogramnkat azoknak ajánljuk, akik 7 perc alatti tempóbanmagabiztosan , megállás és érdemi lassulás nélkül tudnak 6-8km-et futni. Az első szint belépő feltétele a 35perc környéki 5K eredmény. Ez az edzésprogram heti három edzést tartalmaz.

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 3 edzésnap, 30-35 perc közötti eredmény 5 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 60 perc

Negyedik szintű 10K edzésprogramnkat azoknak ajánljuk, akik 7 perc alatti tempóban, magabiztosan , megállás és érdemi lassulás nélkül tudnak 6-8km-et futni. Az első szint belépő feltétele a 35perc alatti 5K eredmény. Ez az edzésprogram heti négy edzést tartalmaz.

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 30-35 perc közötti eredmény 5 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  3 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 75 perc

Azoknak a sportos 10 Km-re készülő futóknak ajánljuk, akik már nem csak magukkal, de versenytársaikkal is versenyeznek, több éves futómúltjuk van, jó eredményekre képesek és heti öt napot tudnak a futásra fordítani.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 50-60 perc közötti eredmény 10 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben négy 1 óra körüli, hétvégén 1 hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 90 perc

A legmagasabb szintű 10 Km-re készülő programunk. Azoknak az eredményes futóknak ajánljuk, akik már nem csak magukkal, de versenytársaikkal is versenyeznek, több éves futómúltjuk van, sportos eredményekre képesek és heti hat napot tudnak a futásra fordítani.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 6 edzésnap, 50 perc alatti eredmény 10 km-es vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben négy 1 óra körüli, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 90 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.