Terep 5 óra 2018-01-09T11:08:05+00:00

Project Description

Terep

5 óra

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

Terepfutóként vonzanak a hosszabb, akár az ultra távok is? 30-60 Km közötti versenyek? Már stabilan futod a néhány órás edzéseket, versenyeket és kíváncsi vagy mit tudhatsz e fölött? Neked szól ez a programunk!

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, pulzus- vagy teljesítménymérő megléte, dombos terepfutásra alkalmas edzőterület
Tipikus hét:  Hét közben három rövidebb, hét végén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 150 perc

Tapasztalt terepfutóknak, akik a 30-60 Km -es versenyek mezőnyének első felében szoktak végezni és még stabilabb, még előkelőbb pozícióra törekednek a mezőnyben.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 6 edzésnap, pulzus- vagy teljesítménymérő megléte, dombos terepfutásra alkalmas edzőterület
Tipikus hét:  Hét közben három rövidebb, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 240 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.