Terep 2 óra 2018-01-09T11:09:02+00:00

Project Description

Terep

2 óra

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

Beleszerettél a terepfutásba és kipróbálnád magad versenyeken is? Amennyiben 10-30Km közötti távra készülsz, fontos lenne a stabil, magabiztos helytállás és erre van heti négy napod edzeni, ez lesz a te programod.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, pulzus- vagy teljesítménymérő megléte, illetve dombos terepfutó edzőterület
Tipikus hét:  hét közben kettő, hétvégén két edzés
Leghosszabb edzés: 90 perc

Azon 10-30Km közötti távra készülő terepfutóknak ajánljuk, akik a teljesítésen túl, szeretnék eredményesség tekintetében is megmérettetni magukat.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, pulzus- vagy teljesítménymérő megléte, dombos terepfutó edzőterület
Tipikus hét:  Hét közben három rövidebb, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 150 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.