K&H Siófok maraton és félmaraton 42 km 2017-12-16T16:49:36+00:00

Project Description

K&H Siófok maraton és félmaraton

42KM

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

Első maratonodra készülsz, amit szeretnél belesétálás nélkül végig is futni? A félmaratonok már rendben mennek? Szeretnél egy magabiztos futást 42Km-en keresztül? Amennyiben heti négy napot tudsz az edzésekre szánni, ezt a programot neked találtuk ki.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 1:45-2:00 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  hétköznap 3 edzés 1-1ó45p hosszban, hétvégén 1 hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 2.5óra

Első maratonodra készülsz, amit szeretnél belesétálás nélkül végig is futni? A félmaratonok már rendben mennek? Szeretnél egy magabiztos futást 42Km-en keresztül? Amennyiben akár heti napot is az edzésekre tudsz szánni, ezt a programot neked találtuk ki.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 1:45-2:00 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  hétközben három 1-1ó45p, hétvégén egy hosszabb edzés

Leghosszabb edzés: 2.5 óra

Már futottál maratont és szeretnéd az élményt megismételni, vagy szeretnéd most magabiztosabban teljesíteni? A félmaraton már biztosan megy és rászántad magad egy komoly előrelépésre távban? Amennyiben heti négy edzés belefér az időbeosztásodba, neked szól ez a programunk.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 1:30-1:45 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három, 1-1ó45p közötti, hétvégén egy hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 2.5 óra

Már futottál maratont és szeretnéd az élményt megismételni, vagy szeretnéd most magabiztosabban teljesíteni? A félmaraton már biztosan megy és rászántad magad egy komoly előrelépésre távban? Amennyiben heti akár öt edzés is belefér az időbeosztásodba, neked szól ez a programunk.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 1:30-1:45 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1ó45p, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 2.5 óra

A maratonok teljesítésén túl, már a helyezés is fontos számodra? Szeretnéd elérni egyéni legjobb időd? Amennyiben heti öt nap mehet az edzés, ez a programunk neked szól!

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 1:30 alatti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1ó45p közötti, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 2.5 óra

A maratonok teljesítésén túl, már a helyezés is fontos számodra? Szeretnéd elérni egyéni legjobb időd? Amennyiben heti hat nap mehet az edzés, ez a programunk neked szól!

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 6 edzésnap, 1:30 alatti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben négy 1-1ó45p közötti, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 2.5 óra


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.