Aszfalt 5 óra 2018-01-19T12:16:47+00:00

Project Description

Aszfalt

5 óra

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

Érdekel az ultrázás, netán már futottál is egy két maratonnál hosszabb versenyen, de még nem érzed stabilnak a 42Km fölötti távokat? Több év futás van már mögötted? A választott versenyed általad tervezett versenyideje közelebb lesz az öt órához, mint a 10-hez? Például egy 6 órás verseny? Ez a programunk lesz jó neked!

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, pulzus- vagy teljesítménymérő megléte
Tipikus hét:  Hét közben három rövidebb, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 240 perc

Már benne vagy az ultrázásban egy ideje és szeretnél az eddigieknél jobb eredményt hozni olyan versenyen, ahol a várható célidőd inkább az öt, mintsem a tíz órához áll közelebb? Ez a programunk lesz jó neked!

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 6 edzésnap, pulzus- vagy teljesítménymérő megléte
Tipikus hét:  Hét közben négy rövidebb, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 240 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.