5 km 2018-01-02T13:02:21+00:00

Project Description

Saját zónás edzésterv

5KM

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szóló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet!

Edzésterveinket többféle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged, amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (Endomondo, Runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapon tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzést tervezni!

Ez az edzésterv neked készült, ha már néhány hónapja futsz, tudsz megállás nélkül 3km-t futni és most szeretnéd az 5 kilométeres távot is meghódítani! Akkor vágj bele, ha tudsz heti három alkalmat a mozgásra szánni, de ne ijedj meg, csak 30-35 perces edzésekre kell számítanod, illetve hétvégén kicsit hosszabb 45, vagy akár 50 perces mozgásokra.

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 3 edzésnap, már futsz, de kevesebb, mint 3 hónapja
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 50 perc

Ez az edzésterv neked készült, ha már több, mint három hónapja futsz, tudsz megállás nélkül 3km-t futni és újabb célod az 5 kilométeres táv teljesítése! Akkor vágj bele, ha tudsz heti három alkalmat a mozgásra szánni, edzéseid jellemzően 30-35 percesek lesznek hét közben, hétvégén egy hosszabb 45-50 perces edzéssel!

Edző: Moós Gergely
Edzésterv hossza: 12 hét
Minimum követelmény: heti 3 edzésnap, 3 hónapnál több futástörténelem
Tipikus hét:  2 rövidebb edzés, 1 hétvégi hosszú
Leghosszabb edzés: 50 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.