30 km 2017-12-19T10:13:45+00:00

Project Description

Saját zónás edzésterv

30KM

Tudnivalók az edzésterv kiválasztásához

Igen, ahogy láthatod különböző szintű edzésterveket kínálunk attól függően, hogy milyen edzettséggel rendelkezel,  de minden szinthez tartozó edzéstervnél leírjuk a minimum követelményt, azaz,  hogy milyen feltételeknek kell megfelelned, hogy az adott szintű edzéstervet írjuk neked. Ha az adott távra szoló első edzésterv is meghaladja a jelenlegi formádat, vagy edzésnapjaid számát, akkor mindenképp a rövidebb távok között keresgélj számodra testhezállóbb tervet.

Edzésterveinket több féle edzettségi szintre is kidolgozzuk. Edzőink felmérik a jelenlegi állapotodat és ez alapján eldöntik, hogy melyik számodra a legmegfelelőbb edzésterv erre a távra. Melyik az az edzésterv, amivel a legjobban fejlődsz!

Nem. Minden edzéstervünk tökéletesen végrehajtható pulzusmérő óra nélkül, de ebben az esetben egy olyan okostelefonos alkalmazásra van szükséged amivel a tempódat tudod mérni. Rengeteg ilyen van (endomondo, runtastic, stb.). Ebben az esetben edzésinstrukcióidat nem pulzus alapon, hanem tempó alapon fogod megkapni.

Igen! Nálunk már nem csak tempó, illetve pulzus alapunk tudsz futni, de lépést tartva a külföldi trendekkel, akár teljesítményzónák alapján is tudunk neked edzéstervezni!

A félmaraton már megvan, szeretnél följebb lépni, de a maraton még távolinak tűnik? Ebben a programunkban heti négy alkalommal tervezünk futóedzést, leginkább a tervezett 30Km stabil teljesítésének érdekében.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 2:00-2:15 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1.5ó közötti, hétvégén egy hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 120 perc

Belekóstolnál a félmaraton utáni kilométerek érzésébe és ehhez van heti öt napod edzeni? Még nem a száguldás a fontos, de magadhoz képest szeretnél stabilan lefutni a 30Km-t? Ez a te programod!

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 2:00-2:15 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1.5ó közötti, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 120 perc

Már van pár stabil félmaraton a tarsolyodban sportos eredménnyel és följebb kacsingatsz, vagy már a 30 Km sem gond, de szeretnél gyorsulni? Valószínűleg ez a programunk lesz a jó választás, amennyiben heti 4 edzést tudsz beiktatni az életedbe.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 4 edzésnap, 1:45-2:00 közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1.5ó közötti, hétvégén egy hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 120 perc

Olyan 30Km-t teljesített, vagy több félmaratont jó eredménnyel futott atlétáknak ajánljuk, akik szeretnének eredményben, sebességben előrelépni és ehhez öt edzésnap áll hetente a rendelkezésükre.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 1:45-2:00 perc közötti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1.5ó közötti, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 120 perc

Azoknak a gyorsabb lábú futóknak ajánljuk ezt a programunk, akiknek a versenyzés már a vérükben van, hosszútávú céljaik között ott a maraton, vagy “csak” a 30Km-en szeretnének minél előbb végezni az eredménylistákon.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 5 edzésnap, 1:45 alatti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben három 1-1.5ó közötti, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 120 perc

A legkomolyabb 30 Km-re felkészítő csomagunk, ahol heti hat edzésnapot és kemény munkát várunk el azért, hogy a sportoló élete legjobb idejeit futhassa ezen a távon.

Edző: Lőrincz Olivér
Edzésterv hossza: 16 hét
Minimum követelmény: heti 6 edzésnap, 1:45 alatti eredmény félmaraton vagy nagyobb távon
Tipikus hét:  Hét közben négy 1-1.5ó közötti, hétvégén két hosszabb edzés
Leghosszabb edzés: 120 perc


Edzésterveink csak tagok számára elérhetőek, tájékozódj aktuális csomagjanikról a CSOMAGOK ÉS ÁRAK menüpontban.