Gyalogolj 2 km-t a leggyorsabb tempóban
Jegyezd fel az időeredményed és a pulzusszámod
Töltsd fel az adataidat a fussteis.hu oldalra
A fittségi felméréssel kapcsolatos instrukciók Moós Gergelytől
Moós Gergely, a dagadtkocsog.hu alapítója. 124 kilósan gondolt egy nagyot és elkezdett futni. Példájával több ezer ember indult el az életmódváltás útján. Blogja a mai napig az egyik legnépszerűbb futással kapcsolatos blog Magyarországon. Gergő manapság már futóedzőként dolgozik, a Fuss Te is Akadémia edzője, a Fuss Te is! Sportegyesület vezetője. 2015-ben megkapta a Magyar Tehetség Nagykövete címet.
Nyeremények Az Ország formája 2017-es promóció keretében, a felmérésben részt vevő, és sikeres regisztrációt végrehajtó sporttársaink között a Hervis jóvoltából 5db 20.000.-Ft értékű vásárlási utalványt sorsolunk ki. A vásárlási utalványok valamennyi magyarországi Hervis áruházban beválthatóak. További részletek a játékszabályzatban. Minden felhasználó garantált ajándékként egy 20%-os, egyszeri vásárlási lehetőséghez jut a sikeres regisztrációt követően a Hervis.hu weboldalon. A 20%-os kedvezményre jogosító kuponkódot minden sikeres regisztrált emailben kapja meg a regisztrációt követően. A kedvezmény minden termék megvásárlására jogosít a Hervis.hu weboldalon a MegaContdown és Online Sales kategóriákban lévő termékek kivétlével.
5 x
AZ ORSZÁG FORMÁJA
Köszi, hogy idekattintottál. Erre a kattintásra még sokáig emlékezni fogsz, lehet, hogy ez lesz az a kattintás, amit majd később úgy mesélsz, hogy megváltoztatta az életed. Tudod, amit mérünk, abban tudunk fejlődni is! De hogyan mérjük a fittségedet? A teszthez szükséged lesz egy pulzusmérő órára és egy fél órányi szabadidőre. A fittségi felmérés úgy történik, hogy a tőled telhető leggyosrsabb tempóban gyalogolj 2km-t. Nem futhatsz bele, nem kocoghatsz bele és nem veheted fel az olimpiai gyorsgyaloglás mozgáselemeit sem. Szóval csak gyalogolj, minél gyorsabban! Nem romantikus séta, nem andalgás a csajoddal/pasiddal! Mindent bele kell adnod! Fontos, hogy a gyaloglás teljesen sík pályán legyen, és a pályán semmi ne akadályozon abban, hogy a legjobb idődet érd el. Ne legyen zebra (leánykori nevén gyalogátkelőhely), kereszteződés, semmi. A legjobb egy 400m-es atlétika pálya, ahol 5 kört gyalogolsz, belső íven. A teszt persze teljesíthető futópadon is, ilyenkor ne állíts be emelkedési szöget, csak szépen síkon. Figyelem! Nem romantikus andalgás és városi séta! Ha a gyaloglás során nem izzadtál meg egy kicsit sem és nem kell lihegned a végén, akkor nem gyalogoltál eléggé intenzíven! A teszt előtt melegíts be! A teszt kiértékeséséhez a 2km beérkezés pillanatában van szükség három adatra:
  • perc és másodperc a beérkezés pillanatában, azaz mennyi ideig tartott a 2km megétetele
  • aktuális pulzusod, amit a beérkezés pillanatában látsz az órádon
Ezekből az adatokból tudok neked egy objektív pontszámot kalkulálni, ami remekül tükrözi a fittségi szintedet. Ezt a tesztet érdemes pár havonta megcsinálni és remek visszajelzést tud majd adni a fittséged alakulásáról. A teszt kiértékelése után ne habozz eredményedet megosztani a barátaid között, ne hagyd őket élni, amíg nem csinálják meg ők is a tesztet! Vagy lehet, hogy csak te vagy a jobb?
A fittségi felmérésben való részvétellel elfogadom az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat és a "Az ország formája 2017" című nyereményjáték játékszabályzat-ot, illetve hogy az életmódváltással, futással, egészségesebbé válással kapcsolatban hírlevélelel megkeressetek, nem szeretnék ezekről lemaradni!